У розділі матеріалів: 10 Показано матеріалів: 1-10 |
|
Вправи, які я використовую на своїх уроках.
Мистецтво – це, по суті, самопізнання людини в різних сенсах її буття і соціально-політичному , соціальному, національному, психологічному тощо. Кожен народ пізнає себе через своє мистецтво, людство і історію мистецтв. Гегель справедливо вважав, що цінність мистецтва полягає у вираженні "глибинних інтересів, всеоб'ємних істин духу. У твори мистецтва народи вклали свої найзмістовніші внутрішні споглядання і уявлення. Мистецтво часто служить ключем, а у деяких народів єдиним ключем для розуміння їхньої мудрості."
Ще в давнину було помічено, що мистецтво "навчає розвиваючи ". Через естетичну дію та насолоду, яку отримує людина в процесі художньої творчості і сприймання мистецтва, здійснюється і її виховний вплив, і пізнання, і передача досвіду, і аналіз стану світу.
Мета мистецтва – надихати, очищувати людину, для цього воно і має бути прекрасним. |
«Даруй себе дітям! Будь терплячим у чеканні дива і будь готовим до зустрічі з ним у дитині».
(Ш.Амонашвілі).
Сучасне життя потребує активної творчої особистості. Адже, що може дати більше насолоди, впевненості у власних силах, як не творчість.
Інтеграція України в світовий освітній простір викликала необхідність переглянути деякі підходи до навчання та розвитку дітей. |
Глибокі та давні традиції має система освіти в організації навчально-виховного процесу, проте, поруч із традиційними формами та методами навчання кожен вчитель використовує нові сучасні методики. Це – вимога часу. Науково-технічний прогрес спонукає до пошуку нових педагогічних технологій.
У сучасних умовах гуманізації й демократизації навчального процесу як ніколи актуальні дидактичні заповіді В.Сухомлинського «Немає абстрактного учня. Мистецтво й майстерність навчання і виховання полягає в тому, щоб розкривати сили й можливості кожної дитини, дати їй радість успіху в розумовій праці...»
Вважаю, що моє завдання, як вчителя – допомогти учневі знайти себе в житті; пробудити чи розвинути в дитині те творче зернятко, яке є в кожному, тому що воно закладене там природою. |
Художню діяльність характеризують два способи мислення – образне і раціонально-понятійне, причому перше є основою для розвитку другого, передує йому. Формування образного мислення – одне з важливих завдань художньої освіти і естетичного виховання в школі.
Розглядаючи образне мислення як єдність об’єктивного і суб’єктивного, можна стверджувати, що воно є обов’язковим засобом пізнання світу. Його об’єктивно-суб’єктивний характер особливо яскраво виявляється в образотворчій діяльності людини; художній образ є ніби матеріально закріпленим ставленням до навколишньої дійсності. Тому намагаюсь навчати учнів правильно сприймати все, що їх оточує, оцінювати естетичний бік предметів і явищ. |
|
|
Категорії розділу |
|
|
|
Вхід на сайт |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|