У розділі матеріалів: 16 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Тема. Фантастичний портрет
Мета:
- Поглиблювати знання учнів про жанрову палітру мистецтва портрета;
- Вчити передавати настрій у живописній композиції;
- Вдосконалювати композиційні навички та навички роботи фарбами;
- Формувати ціннісне ставлення до мистецтва.
Завдання уроку:
- Ознайомити з творчістю Сальвадора Далі;
- Нагадати будову голови та основні пропорції обличчя людини;
- Вчити передавати характер та настрій в портреті за допомогою міміки та кольору, форми.
|
Тема . Декоративний живопис. Живопис на склі. Декоративна композиція «Ніч перед Різдвом».
Мета. Активізувати знання про види живопису. Ознайомити учнів з декоративним живописом, його особливостями. Вдосконалювати композиційні навички. Розвивати фантазію, національну свідомість. Формувати ціннісне ставлення до народного мистецтва. |
Тема. Живопис. Види живопису. Монументальний живопис. Створення композиції «Зимова квітка».
Мета. Активізувати знання про живопис. Ознайомити з видми живопису, з техніками імітації виконання мозаїки. Зясувати особливості монументального живопису. Вдосконалювати композиційні навички та навички роботи з кольором. Розвивати уяву, відчуття кольору, гармонії. Формувати ціннісне ставлення до мистецтва. |
Тема. Ілюстрація до казки.
Мета:
- Навчальна: ознайомити учнів з ілюстрацією, роботою художників-ілюстраторів, головними засобами виразності в ілюстраціях;
- Розвивальна: розвивати вміння насолоджуватися спогляданням ілюстрацій, аналізувати їх; активізувати творчу ініціативу учнів; формувати естетичні почуття, смак, творчі здібності;
- Виховна: виховувати дбайливе ставлення та любов до книги, повагу до роботи художника-ілюстратора.
|
Тема уроку: «Барви осені»
Мета:
Знайомити учнів з технікою «Тиснення листя». Формувати творчий інтерес. Розвивати творчі здібності і навички в роботі, естетичний світогляд. Виховувати любов до прекрасного. |
|
|
Категорії розділу |
|
|
|
Вхід на сайт |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|